BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna) (2015 - 2018)

BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 232 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,5 s. Silnik BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 osiąga moment obrotowy 290 Nm. BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,5 s
Prędkość maksymalna 232 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 290 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60 R16 92W
Rozmiar felgi 7;0J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1462 mm
Masa własna 1510 kg
Masa całkowita 2105 kg

Wyposażenie BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2018 - obecnie Standard
Podsufitka Individual w kolorze antracytowym 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 298 PLN
System nawigacji satelitarnej Professional 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 10 072 PLN
Felgi aluminiowe 18 V Spoke 398 z ogumieniem mieszanym 2018 - obecnie Standard
Pakiet Business Class 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 564 PLN
Pakiet BMW ConnectedDrive 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 10 973 PLN
Pakiet First Class 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 12 998 PLN
Pakiet Innowacji 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 8 789 PLN
Pakiet Advanced Parking 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 6 445 PLN
Podłokietnik tylny 2017 - obecnie Standard

Ceny BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

marzec 2018 - czerwiec 2018 161 800 PLN
lipiec 2017 - luty 2018 160 100 PLN
marzec 2016 - obecnie 153 800 PLN
marzec 2016 - czerwiec 2017 153 800 PLN
lipiec 2015 - luty 2016 152 200 PLN

Zdjęcia BMW 320i Advantage Kombi Touring F31 II 2.0 184KM (benzyna)

Inne wersje touring-f31-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.