BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM

BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel) (2017 - 2019)

BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi 163 KM. Silnik BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1416 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 163 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1416 mm do 1449 mm
Masa własna 1510 kg
Masa całkowita 2060 kg

Wyposażenie BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 2019 Standard
Komputer pokładowy 2019 Standard
Asystent świateł drogowych 2019 Standard (w pakiecie) 716 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2019 Standard (w pakiecie) 1 701 PLN
Tapicerka skórzana Dakota 2019 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 Standard (w pakiecie) 4 029 PLN
Ogrzewane koło kierownicy 2019 Standard (w pakiecie) 1 119 PLN
Wyświetlacz Head-Up 2019 Standard (w pakiecie) 4 387 PLN
Składane zagłówki tylne 2019 Standard
Rozszerzenie interfejsu audio o odtwarzacz muzyczny w telefonie komórkowym 2019 Standard

Ceny BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

marzec 2019 - wrzesień 2019 196 419 PLN
marzec 2018 - luty 2019 198 019 PLN
lipiec 2017 - luty 2018 196 319 PLN

Zdjęcia BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje touring-f31-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

BMW serii 3 E90 - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego
BMW serii 3 E90 roku otrzymało tytuł światowego samochodu roku 2006. To auto można nazwać pomostem między nowoczesną i klasyczną motoryzacją, ponieważ znajdziemy tutaj wolnossące jednostki benzynowe, ale nie zabrakło również nowoczesnych silników z układem Twin-Turbo. Jakie są opinie o tym modelu i typowe usterki?

BMW serii 3 w Genewie. M340d xDrive oraz ładowane z gniazdka 330e
Już na początku marca oferta nowego BMW serii 3 powiększy się o potężnego diesla M340d oraz ładowaną z gniazdka odmianę 330e.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.