BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM

BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel) (2017 - obecnie)

BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 to od 195 424 do 197 124 PLN.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi 163 KM. Silnik BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1416 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 163 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1416 mm do 1449 mm
Masa własna 1510 kg
Masa całkowita 2060 kg

Wyposażenie BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 2019 - obecnie Standard
Komputer pokładowy 2019 - obecnie Standard
Asystent świateł drogowych 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 716 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 701 PLN
Tapicerka skórzana Dakota 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 029 PLN
Ogrzewane koło kierownicy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 119 PLN
Wyświetlacz Head-Up 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 387 PLN
Składane zagłówki tylne 2019 - obecnie Standard
Rozszerzenie interfejsu audio o odtwarzacz muzyczny w telefonie komórkowym 2019 - obecnie Standard

Ceny BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

marzec 2019 - obecnie 195 524 PLN
marzec 2018 - luty 2019 197 124 PLN
lipiec 2017 - luty 2018 195 424 PLN

Zdjęcia BMW 320d Eff.Dynamics Luxury Line Purity aut Kombi Touring F31 II 2.0 163KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje touring-f31-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?