BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna) (2012 - 2015)

BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2015 roku. BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 228 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,5 s. Silnik BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 osiąga moment obrotowy 270 Nm. BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 4624 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,5 s
Prędkość maksymalna 228 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 141
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60 R16 92V
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Długość 4624 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1461 mm
Masa własna 1540 kg
Masa całkowita 2015 kg

Wyposażenie BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2015 Standard (w pakiecie) 2 557 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) - tył 2015 Standard (w pakiecie) 2 160 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2015 Standard (w pakiecie) 3 306 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2015 Standard (w pakiecie) 573 PLN
Asystent świateł drogowych 2015 Standard (w pakiecie) 573 PLN
Automatyczna skrzynia biegów 2015 Standard (w pakiecie) 9 477 PLN
Zawieszenie sportowe typu M 2015 Standard (w pakiecie) 1 719 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 2015 Standard (w pakiecie) 793 PLN
Fotele przednie sportowe 2015 Standard (w pakiecie) 2 424 PLN
Regulacja podparcia lędźwiowego w fotelach przednich 2015 Standard (w pakiecie) 1 234 PLN

Ceny BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

listopad 2014 - lipiec 2015 156 775 PLN
marzec 2014 - październik 2014 155 275 PLN
styczeń 2013 - luty 2014 154 198 PLN
listopad 2012 - grudzień 2012 152 198 PLN

Zdjęcia BMW 320i Luxury Line Kombi Touring F31 I 2.0 184KM (benzyna)

Inne wersje touring-f31-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?