BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM

BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel) (2015)

BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 wynosi 163 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,8 s. Silnik BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 osiąga moment obrotowy 380 Nm. BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 wynosi około 4,1 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 4624 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,8 s
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 163 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 57
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60 R16 92V
Rozmiar felgi 7.0J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Długość 4624 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1462 mm
Masa własna 1490 kg
Masa całkowita 2040 kg

Wyposażenie BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Białe lampy kierunkowskazów 2015 Standard (indywidualny)
Funkcja Follow-Me-Home 2015 Standard (indywidualny)
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2015 Standard (w pakiecie) 2 557 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 2015 Standard (indywidualny)
Listwy ozdobne, czarne o wysokim połysku 2015 Standard
Zamek centralny 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Mocowania do fotelika dziecięcego ISOFIX na tylnych siedzieniach 2015 Standard (indywidualny)
ABS 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)

Cena BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

marzec 2015 - lipiec 2015 158 400 PLN

Zdjęcia BMW 320d Eff.Dynamics EU6 Kombi Touring F31 I 2.0 163KM (diesel)

Inne wersje touring-f31-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?