BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna) (2013 - 2015)

BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 wynosi 136 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,4 s. Silnik BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 osiąga moment obrotowy 220 Nm. BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 4624 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,4 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 136 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60 R16 92H
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Długość 4624 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1462 mm
Masa własna 1525 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2015 Standard (w pakiecie) 2 557 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) - tył 2015 Standard (w pakiecie) 2 160 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2015 Standard (w pakiecie) 3 306 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2015 Standard (w pakiecie) 573 PLN
Asystent świateł drogowych 2015 Standard (w pakiecie) 573 PLN
Automatyczna skrzynia biegów 2015 Standard (w pakiecie) 9 477 PLN
Zawieszenie sportowe typu M 2015 Standard (w pakiecie) 1 719 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 2015 Standard (w pakiecie) 793 PLN
Regulacja podparcia lędźwiowego w fotelach przednich 2015 Standard (w pakiecie) 1 234 PLN
Dodatkowe schowki 2015 Standard (w pakiecie) 926 PLN

Ceny BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

listopad 2014 - lipiec 2015 138 775 PLN
marzec 2014 - październik 2014 137 275 PLN
kwiecień 2013 - luty 2014 136 198 PLN

Zdjęcia BMW 316i Sport Line Kombi Touring F31 I 1.6 136KM (benzyna)

Inne wersje touring-f31-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.