BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM

BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel) (2011 - 2012)

BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 wynosi 163 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h. Silnik BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 osiąga moment obrotowy 380 Nm. BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 wynosi około 4,1 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1385 litrów. Wymiary samochodu: 4527 mm długości, 1817 mm szerokości, 1403 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 163 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 57
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60 R16 92W
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Długość 4527 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość od 1403 mm do 1442 mm
Masa własna 1505 kg
Masa całkowita 2045 kg

Wyposażenie BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2011 - 2012 Standard
Podłokietnik tylny z dwoma uchwytami na napoje 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Siatki bagażowe w oparciach foteli 2011 - 2012 Standard
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 5 265 PLN
Atrapa chłodnicy z chromowanym grillem i obramowaniem 2011 - 2012 Standard
Opony umożliwiające jazdę po przebiciu - Runflat 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 837 PLN
Kierownica wielofunkcyjna, sportowa, skórzana z f. zmiany biegów 2011 - 2012 Standard
Listwy ozdobne, czarne o wysokim połysku 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 612 PLN
Lusterko wsteczne z kompasem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 367 PLN

Cena BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

styczeń 2011 - lipiec 2012 153 800 PLN

Zdjęcia BMW 320d Eff.Dynamics Kombi Touring E91 II 2.0 163KM (diesel)

Inne wersje touring-e91-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

BMW serii 3 E90 - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego
BMW serii 3 E90 roku otrzymało tytuł światowego samochodu roku 2006. To auto można nazwać pomostem między nowoczesną i klasyczną motoryzacją, ponieważ znajdziemy tutaj wolnossące jednostki benzynowe, ale nie zabrakło również nowoczesnych silników z układem Twin-Turbo. Jakie są opinie o tym modelu i typowe usterki?

BMW serii 3 w Genewie. M340d xDrive oraz ładowane z gniazdka 330e
Już na początku marca oferta nowego BMW serii 3 powiększy się o potężnego diesla M340d oraz ładowaną z gniazdka odmianę 330e.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.