BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel) (2005 - 2008)

BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 170 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 wynosi 231 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 242 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,6 s. Silnik BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2993 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 osiąga moment obrotowy 500 Nm. BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1385 litrów. Wymiary samochodu: 4520 mm długości, 1817 mm szerokości, 1418 mm wysokości.

Opinie o BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 9,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,8 l/100km

Dane techniczne BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 6,6 s
Prędkość maksymalna 242 km/h
Moc 231 KM
Momen obrotowy 500 Nm
Pojemność skokowa silnika 2993 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 61
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Długość 4520 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1418 mm
Masa własna 1775 kg
Masa całkowita 2240 kg

Wyposażenie BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet serwisowy, podstawowy 5 lat / 100.000 km 2008 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa Fluid 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Bezpieczny zacisk akumulatora (odłączany pirotechnicznie) 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja uszkodzenia opony 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
System dynamicznej kontroli trakcji DTC 2007 - 2008 Standard
Schowek przedni podświetlany i zamykany 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Siatki bagażowe w oparciach foteli 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 5 823 PLN
Atrapa chłodnicy z chromowanym grillem i obramowaniem 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Opony umożliwiające jazdę po przebiciu - Runflat 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Ceny BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

styczeń 2008 - sierpień 2008 198 300 PLN
marzec 2007 - styczeń 2008 207 800 PLN
maj 2006 - marzec 2007 206 500 PLN
listopad 2005 - maj 2006 206 000 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 206 000 PLN

Zdjęcia BMW 330xd Kombi Touring E91 I 3.0 231KM (diesel)

Inne wersje touring-e91-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?