BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna) (2005 - 2007)

BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,5 s. Silnik BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 osiąga moment obrotowy 200 Nm. BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 wynosi około 7,4 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1385 litrów. Wymiary samochodu: 4520 mm długości, 1817 mm szerokości, 1418 mm wysokości.

Opinie o BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,6 l/100km

Dane techniczne BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,5 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16 V
Rozmiar felgi 7J X 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Długość 4520 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1418 mm
Masa własna 1505 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Bezpieczny zacisk akumulatora (odłączany pirotechnicznie) 2007 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja uszkodzenia opony 2007 Standard (indywidualny)
System dynamicznej kontroli trakcji DTC 2007 Standard
Schowek przedni podświetlany i zamykany 2007 Standard (indywidualny)
Siatki bagażowe w oparciach foteli 2007 Standard
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2007 Standard (w pakiecie) 5 285 PLN
Atrapa chłodnicy z chromowanym grillem i obramowaniem 2007 Standard
Opony umożliwiające jazdę po przebiciu - Runflat 2007 Standard (indywidualny)
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2007 Standard (w pakiecie) 1 733 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 2007 Standard (w pakiecie) 634 PLN

Ceny BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

marzec 2007 - sierpień 2007 133 100 PLN
maj 2006 - marzec 2007 131 900 PLN
listopad 2005 - maj 2006 131 400 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 131 400 PLN

Zdjęcia BMW 320i Kombi Touring E91 I 2.0 150KM (benzyna)

Inne wersje touring-e91-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?