BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel) (1999 - 2002)

BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2002 roku. BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 224 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,5 s. Silnik BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2926 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 osiąga moment obrotowy 390 Nm. BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1345 litrów. Wymiary samochodu: 4471 mm długości, 1739 mm szerokości, 1415 mm wysokości.

Opinie o BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 10,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,2 l/100km

Dane techniczne BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,5 s
Prędkość maksymalna 224 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 390 Nm
Pojemność skokowa silnika 2926 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Długość 4471 mm
Szerokość 1739 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1415 mm
Masa własna 1585 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 091 PLN
Lakier metalik 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 2 560 PLN
Alarm 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 670 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 358 PLN
Dywaniki welurowe 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 445 PLN
Relingi dachowe 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 024 PLN
Lampy ksenonowe 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 982 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 002 PLN
Elektr. regulowane siedzenia przednie 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 3 563 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 2000 - 2002 Standard (w pakiecie) 1 670 PLN

Ceny BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

marzec 2002 155 829 PLN
grudzień 2001 - luty 2002 156 507 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 162 215 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 167 290 PLN
październik 1999 - listopad 1999 167 290 PLN

Zdjęcia BMW 330d Kombi Touring E46 3.0 184KM (diesel)

Inne wersje touring-e46

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?