BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel) (2003 - 2005)

BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2003 do 2005 roku. BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 150 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 wynosi 204 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 234 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,7 s. Silnik BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2993 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 osiąga moment obrotowy 410 Nm. BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 wynosi około 7,6 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1345 litrów. Wymiary samochodu: 4478 mm długości, 1739 mm szerokości, 1409 mm wysokości.

Opinie o BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,2 l/100km

Dane techniczne BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,7 s
Prędkość maksymalna 234 km/h
Moc 204 KM
Momen obrotowy 410 Nm
Pojemność skokowa silnika 2993 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Długość 4478 mm
Szerokość 1739 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1409 mm
Masa własna 1705 kg
Masa całkowita 2205 kg

Wyposażenie BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Alarm 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
System kontroli trakcji 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 - 2005 Standard (indywidualny)

Cena BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

marzec 2003 - sierpień 2005 196 100 PLN

Zdjęcia BMW 330xd Kombi Touring E46/3 3.0 204KM (diesel)

Inne wersje touring-e46-3

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?