BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel) (2010 - 2013)

BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 232 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,8 s. Silnik BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 osiąga moment obrotowy 380 Nm. BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 350 litrów. Wymiary samochodu: 4612 mm długości, 1782 mm szerokości, 1384 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 7,8 s
Prędkość maksymalna 232 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 61
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R 17 V
Rozmiar felgi 8 J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Długość 4612 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1384 mm
Masa własna 1655 kg
Masa całkowita 2085 kg

Wyposażenie BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 837 PLN
Listwy ozdobne, czarne o wysokim połysku 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 612 PLN
Lusterko wsteczne z kompasem 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 367 PLN
Przygotowanie do montażu tel. GSM podstawowe 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 102 PLN
Tapicerka materiałowo-skórzana Pearlpoint 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 224 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 959 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 184 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 530 PLN
Asystent świateł drogowych 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 612 PLN
Zawieszenie sportowe typu M 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 592 PLN

Ceny BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

marzec 2012 - grudzień 2013 189 900 PLN
styczeń 2011 - luty 2012 189 600 PLN
luty 2010 - grudzień 2010 188 000 PLN

Zdjęcia BMW 320d Kabriolet Cabriolet E93 II 2.0 184KM (diesel)

Inne wersje cabriolet-e93-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

BMW serii 3 E90 - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego
BMW serii 3 E90 roku otrzymało tytuł światowego samochodu roku 2006. To auto można nazwać pomostem między nowoczesną i klasyczną motoryzacją, ponieważ znajdziemy tutaj wolnossące jednostki benzynowe, ale nie zabrakło również nowoczesnych silników z układem Twin-Turbo. Jakie są opinie o tym modelu i typowe usterki?

BMW serii 3 w Genewie. M340d xDrive oraz ładowane z gniazdka 330e
Już na początku marca oferta nowego BMW serii 3 powiększy się o potężnego diesla M340d oraz ładowaną z gniazdka odmianę 330e.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.