BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna) (2009 - 2010)

BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 200 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 wynosi 272 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2996 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 osiąga moment obrotowy 320 Nm. BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 wynosi około 8,4 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 350 litrów. Wymiary samochodu: 4580 mm długości, 1782 mm szerokości, 1384 mm wysokości.

Opinie o BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,7 l/100km

Dane techniczne BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Prędkość maksymalna 250 km/h
Moc 272 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 2996 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Emisja CO2 195
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17 91Y
Rozmiar felgi 8J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1384 mm
Masa własna 1705 kg
Masa całkowita 2135 kg

Wyposażenie BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 4 sztuki 2009 - 2010 Standard
System wspomagający hamowanie na zakrętach CBC 2009 - 2010 Standard
Lusterka zewnętrzne - asferyczne 2009 - 2010 Standard
Bezpieczny zacisk akumulatora (odłączany pirotechnicznie) 2009 - 2010 Standard
Sygnalizacja uszkodzenia opony 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
System dynamicznej kontroli trakcji DTC 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z pirotechn. napinaczami z przodu 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Kierownica sportowa, skórzana, trójramienna 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Listwy ozdobne w kolorze jasnego tytanu 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Podłokietnik tylny z dwoma uchwytami na napoje 2009 - 2010 Standard (indywidualny)

Cena BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

sierpień 2009 - luty 2010 236 600 PLN

Zdjęcia BMW 330i Kabriolet Cabriolet E93 I 3.0 272KM (benzyna)

Inne wersje cabriolet-e93-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?