BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna) (2000)

BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2000 roku. BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 s. Silnik BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2494 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 osiąga moment obrotowy 245 Nm. BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 wynosi około 9,7 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 posiada 2 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 300 litrów. Wymiary samochodu: 4490 mm długości, 1760 mm szerokości, 1370 mm wysokości.

Opinie o BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 13,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,5 l/100km

Dane techniczne BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,6 s
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 245 Nm
Pojemność skokowa silnika 2494 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R16
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Długość 4490 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1370 mm
Masa własna 1615 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2000 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2000 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2000 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2000 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2000 Standard (indywidualny)

Ceny BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

grudzień 2000 176 054 PLN
kwiecień 2000 - listopad 2000 172 054 PLN

Zdjęcia BMW 323 CI Kabriolet Cabriolet E46 2.5 170KM (benzyna)

Inne wersje cabriolet-e46

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?