BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna) (2010 - 2013)

BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 160 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 wynosi 218 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 246 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,2 s. Silnik BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2996 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 osiąga moment obrotowy 270 Nm. BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 wynosi około 8,1 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4612 mm długości, 1782 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,4 l/100km

Dane techniczne BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 7,2 s
Prędkość maksymalna 246 km/h
Moc 218 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 2996 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Emisja CO2 192
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17 W
Rozmiar felgi 8 J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Długość 4612 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 1530 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 615 PLN
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 113 PLN
Listwy ozdobne, czarne o wysokim połysku 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 705 PLN
Lusterko wsteczne z kompasem 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 422 PLN
Przygotowanie do montażu tel. GSM podstawowe 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 267 PLN
Tapicerka materiałowo-skórzana Pearlpoint 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 709 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 253 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 662 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 610 PLN
Asystent świateł drogowych 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 705 PLN

Ceny BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

marzec 2012 - wrzesień 2013 201 900 PLN
styczeń 2011 - luty 2012 201 200 PLN
luty 2010 - grudzień 2010 199 500 PLN

Zdjęcia BMW 325i xDrive Coupe E92 II 3.0 218KM (benzyna)

Inne wersje e92-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?