BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna) (2007 - 2010)

BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 225 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 wynosi 306 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 5,4 s. Silnik BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2979 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 wynosi około 10,2 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4580 mm długości, 1782 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 10,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 15,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,2 l/100km

Dane techniczne BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 5,4 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Moc 306 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 2979 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17 W
Rozmiar felgi 8J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 1635 kg
Masa całkowita 2115 kg

Wyposażenie BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wspomaganie układu kierowniczego 2009 - 2010 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szyba przednia odbijająca promienie słoneczne 2009 - 2010 Standard
Servotronic 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Aktywny układ kierowniczy, pakiet 2009 - 2010 Standard
Pakiet BMW 3 Polski 2009 - 2010 Standard
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 096 PLN
Kierownica wielofunkcyjna, sportowa, skórzana z f. zmiany biegów 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 559 PLN
Lusterko wsteczne z kompasem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 419 PLN
Przygotowanie do montażu tel. GSM podstawowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 257 PLN

Ceny BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

maj 2009 - luty 2010 230 600 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 221 700 PLN
styczeń 2009 209 500 PLN
sierpień 2008 - grudzień 2008 200 700 PLN
styczeń 2008 - lipiec 2008 215 500 PLN
sierpień 2007 - styczeń 2008 224 800 PLN

Zdjęcia BMW 335xi Coupe E92 I 3.0 306KM (benzyna)

Inne wersje e92-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?