BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna) (2007 - 2009)

BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 160 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 wynosi 218 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 244 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,4 s. Silnik BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2996 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 osiąga moment obrotowy 270 Nm. BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 to benzyna.

Średnie spalanie BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 wynosi około 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4580 mm długości, 1782 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 12,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,8 l/100km

Dane techniczne BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 7,4 s
Prędkość maksymalna 244 km/h
Moc 218 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 2996 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 63
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17 91W RSC
Rozmiar felgi 8J x 17 LM
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 1530 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2009 Standard (w pakiecie) 3 173 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2009 Standard (w pakiecie) 3 389 PLN
Felgi aluminiowe 17 Sternspeiche 185 z ogumieniem 2009 Standard (w pakiecie) 592 PLN
Felgi aluminiowe 17 Sternspeiche 185 z ogumieniem 2009 Standard (w pakiecie) 616 PLN
Felgi aluminiowe 17 V-Speiche 188 z ogumieniem 2009 Standard (w pakiecie) 2 750 PLN
Felgi aluminiowe 17 V-Speiche 188 z ogumieniem 2009 Standard (w pakiecie) 2 861 PLN
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2009 Standard (w pakiecie) 1 904 PLN
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2009 Standard (w pakiecie) 1 981 PLN
Kierownica wielofunkcyjna, sportowa, skórzana z f. zmiany biegów 2009 Standard (w pakiecie) 508 PLN
Kierownica wielofunkcyjna, sportowa, skórzana z f. zmiany biegów 2009 Standard (w pakiecie) 528 PLN

Ceny BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

maj 2009 - sierpień 2009 198 400 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 190 800 PLN
styczeń 2009 179 600 PLN
sierpień 2008 - grudzień 2008 172 000 PLN
styczeń 2008 - lipiec 2008 182 500 PLN
sierpień 2007 - styczeń 2008 191 700 PLN

Zdjęcia BMW 325xi Coupe E92 I 3.0 218KM (benzyna)

Inne wersje e92-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?