BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel) (2007 - 2010)

BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. BMW 320d Coupe E92 I 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 130 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Coupe E92 I 2.0 wynosi 177 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 226 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,3 s. Silnik BMW 320d Coupe E92 I 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Coupe E92 I 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Coupe E92 I 2.0 osiąga moment obrotowy 350 Nm. BMW 320d Coupe E92 I 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Coupe E92 I 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 320d Coupe E92 I 2.0 wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320d Coupe E92 I 2.0 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4580 mm długości, 1782 mm szerokości, 1395 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Ocena ogólna:
(22 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 8,3 s
Prędkość maksymalna 226 km/h
Moc 177 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 61
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1395 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Aktywny układ kierowniczy 2009 - 2010 Standard
Szyba przednia odbijająca promienie słoneczne 2009 - 2010 Standard
Pakiet BMW 3 Polski 2009 - 2010 Standard
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 822 PLN
Lusterko wsteczne z kompasem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 364 PLN
Przygotowanie do montażu tel. GSM podstawowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 093 PLN
Asystent świateł drogowych 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 607 PLN
Ogrzewanie postojowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 5 627 PLN
Zmieniarka BMW 6 CD 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 741 PLN

Ceny BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

maj 2009 - luty 2010 156 700 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 147 800 PLN
sierpień 2008 - styczeń 2009 138 800 PLN
styczeń 2008 - lipiec 2008 147 300 PLN
marzec 2007 - styczeń 2008 154 200 PLN

Zdjęcia BMW 320d Coupe E92 I 2.0 177KM (diesel)

Inne wersje e92-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?