AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna) (2007 - 2010)

AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 237 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,7 s. Silnik AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I osiąga moment obrotowy 280 Nm. AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I to benzyna.

Średnie spalanie AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I wynosi około 7,8 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4178 mm długości, 1842 mm szerokości, 1358 mm wysokości.

Opinie o AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,2 l/100km

Dane techniczne AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 2
Przyśpieszenie do 100km/h 6,7 s
Prędkość maksymalna 237 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R16
Rozmiar felgi 7.5 J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Długość 4178 mm
Szerokość 1842 mm
Rozstaw osi 2468 mm
Wysokość 1358 mm
Masa własna 1295 kg
Masa całkowita 1615 kg

Wyposażenie AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dodatkowe oświetlenie wnętrza 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Felgi aluminiowe 17 (7-ramienne) PRE z ogumieniem 245/45 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 6 160 PLN
Felgi aluminiowe 17 (5-ramienne) z ogumieniem 225/50 (PRK) 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 4 480 PLN
Felgi aluminiowe 18, 10-ramienne PRT z ogumieniem 245/40 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 11 150 PLN
Felgi aluminiowe 18 (10-ramienne) PRC, polerowane, z ogum. 245/40 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 12 050 PLN
Felgi aluminiowe 18, 7-ramienne PRW z ogumieniem 245/40 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 12 890 PLN
Asystent podjazdu 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 590 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Elektryczna regulacja podparcia kręgosłupa 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Audi parking system tył- czujniki parkowania 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 130 PLN

Ceny AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

czerwiec 2009 - lipiec 2010 146 700 PLN
listopad 2008 - maj 2009 142 300 PLN
październik 2008 132 339 PLN
wrzesień 2008 125 224 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 142 300 PLN
sierpień 2007 - styczeń 2008 149 300 PLN
marzec 2007 - lipiec 2007 154 085 PLN

Zdjęcia AUDI TT 2.0 TFSI Roadster I 200KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

AUDI TT - Wiadomości

Kupujemy używane: Małe coupe po latach. Nissan 350Z i Audi TT I
Kilkanaście lat temu każdy z nich uchodził za szczyt marzeń kierowców ze sportową żyłką. W czasach swojej świetności ich cena oscylowała wokół 200-250 tysięcy złotych. Dziś zarówno Audi TT pierwszej generacji, jak i Nissana 350Z stały się przystępne cenowo. Obydwie sportowe propozycje są wyjątkowo przyjazne w codziennej eksploatacji, wymagając niezbyt wysokich nakładów serwisowych. Czy warto zatem postawić na pełnoletnie, pełne emocji auta?