AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM

AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny) (2016 - 2018)

AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 190 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III wynosi 258 KM. Silnik AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2967 cm3.

Cały układ napędowy AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III osiąga moment obrotowy 600 Nm. AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III posiada stały napęd na 4 koła off road a typ paliwa na jaki jeździ AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III to diesel | elektryczny.

Warto nadmienić, że AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 5052 mm długości, 1968 mm szerokości, 1741 mm wysokości.

Opinie o AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 258 KM
Momen obrotowy 600 Nm
Pojemność skokowa silnika 2967 cm3
Liczba cylindrów 6
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła off road

Wymiary AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

Długość 5052 mm
Szerokość od 1968 mm do 2212 mm
Rozstaw osi 2994 mm
Wysokość 1741 mm
Masa własna 2520 kg
Masa całkowita 3185 kg

Wyposażenie AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 5 540 PLN
Lakier perłowy 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 5 540 PLN
Ogrzewane fotele - przód 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 2 180 PLN
Ogrzewane fotele - przód i tył 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 4 420 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2017 - 2018 Standard
Uchwyty ISOFIX do instalacji fotelika dziecięcego, tył 2017 - 2018 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 - 2018 Standard
Audi music interface - gniazdo do podłączenia urządzeń zewnętrznych 2017 - 2018 Standard
Kierownica, gałka i osłona dźwigni skrzyni biegów w skórze (Audi exclusive) 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 3 860 PLN
Wykładzina podłogowa z dywanikami (Audi Exclusive) 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 11 180 PLN

Ceny AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

grudzień 2017 - sierpień 2018 404 700 PLN
czerwiec 2017 - listopad 2017 398 700 PLN
grudzień 2016 - maj 2017 395 800 PLN
czerwiec 2016 - listopad 2016 390 900 PLN

Zdjęcia AUDI Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro Tiptr. Kombi III 258KM (diesel | elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

AUDI Q7 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Audi SQ7 quattro. Co chcesz dziś robić?
Pyta Audi SQ7. I jest gotowe na każdą odpowiedź.

Audi Q7 w dwóch nowych wersjach - hybrydy ładowane z gniazdka 55 TFSIe oraz 60 TFSIe
Audi niedawno bardzo mocno odświeżyło Q7 przy okazji liftingu, ale to wcale nie koniec nowości dla dużego SUV-a. Teraz nowe Q7 doczekało się dwóch kolejnych wersji silnikowych. Obydwie to hybrydy ładowane z gniazdka.

Nowe Audi Q7, czyli lifting, który zmienia praktycznie wszystko
Choć mamy do czynienia z liftingiem, to z zaskakująco gruntownym. Pod wieloma względami nowe Q7 znowu okazuje się liderem segmentu.

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q7 - lifitnig który dużo zmienił
Jednen z najpopularniejszych dużych SUVów - Audi Q7, przeszedł facelifting. Zmiany nie są jednak kosmetyczne. Modernizacja to to znaczący skok technologiczny dla tego modelu.

Nowe Audi Q7 i SQ7 - ceny w Polsce. Najwyższe ceny, ale i największe silniki w klasie
Nowe Audi Q7 oraz SQ7 przyjechały do polskich salonów. Za wersję 45 TDI (231 KM) trzeba zapłacić teraz 293 500 złotych. Jak nowe Q7 wypada na tle konkurencji?