AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM

AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel) (2018 - obecnie)

AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 to klasa executive samochodów osobowych. Cena nowej wersji AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 to od 216 700 do 219 300 PLN.

Moc maksymalna wynosi 150 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 wynosi 204 KM. Silnik AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 to diesel.

Warto nadmienić, że AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4939 mm długości, 1886 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 204 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

Długość 4939 mm
Szerokość od 1886 mm do 2110 mm
Rozstaw osi 2924 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1720 kg
Masa całkowita 2255 kg

Wyposażenie AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podsufitka metariałowa w kolorze czarnym 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 610 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 010 PLN
Zawieszenie sportowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 110 PLN
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 910 PLN
Lakier specjalny - Audi exclusive 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 14 510 PLN
Tapicerka skórzana Milano 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 9 770 PLN
System nagłośnienia Audi Advanced Sound System (Bang & Olufsen) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 32 260 PLN
Regulacja tłumienia amortyzatorów 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 660 PLN
Asystent parkowania - system umożliwiający parkowanie bez udziału kierowcy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 6 010 PLN
Elementy dekoracyjne wnętrza - Drewno Jesion Naturell (kod: 7TL) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 650 PLN

Ceny AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

marzec 2019 - obecnie 219 200 PLN
listopad 2018 - luty 2019 219 300 PLN
sierpień 2018 - październik 2018 216 700 PLN

Zdjęcia AUDI A6 40 TDI Sport S tronic Sedan C8 2.0 204KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje c8

AUDI A6 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu
Choć moda na SUV-y trwa i nic nie zapowiada jej końca, uterenowione kombi nadal mają wielu zwolenników. Praktycznością nie ustępują podwyższonym braciom, a są bardziej kompaktowe i praktyczne w miejskim ruchu. Audi właśnie zaprezentowało najnowsze wcielenie modelu A6 Avant w uterenowionej wersji allroad.

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?
Używane Audi A6 Allroad to jedno z najciekawszych uterenowionych kombi na rynku. Trzeba jednak uważać, bo w niektórych wersjach to model podwyższonego ryzyka. Co psuje się najczęściej w używanym Audi A6 Allroad 2.5 TDI?

Samochodem do Szwajcarii. Wyprawa Audi A6 Avant
Samochody segmentu E zostały wręcz stworzone do komfortowego pokonywania długich tras. O tym, jak sobie radzi w tej roli najnowsze Audi A6 Avant, przekonałam się podczas wyprawy do Szwajcarii.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium
Mają niemal identyczne rozmiary, bardzo bogate wyposażenie i wysoki komfort jazdy dzięki pneumatycznemu zawieszeniu. To czołówka klasy premium, choć za różnicę w cenie można kupić Opla Astrę w podstawowej konfiguracji. Skąd taka dysproporcja?