AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM

AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel) (2014 - 2015)

AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 160 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II wynosi 218 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 244 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,1 s. Silnik AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2967 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II osiąga moment obrotowy 400 Nm. AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II to diesel.

Średnie spalanie AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II wynosi około 4,7 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4933 mm długości, 1874 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,1 s
Prędkość maksymalna 244 km/h
Moc 218 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 2967 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 73
Emisja CO2 122
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R17
Rozmiar felgi 8.0 J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Długość 4933 mm
Szerokość od 1874 mm do 2086 mm
Rozstaw osi 2912 mm
Wysokość 1455 mm
Masa własna 1770 kg
Masa całkowita 2275 kg

Wyposażenie AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Audi side assist(kontrola martwego pola lusterek) z Audi pre sense rear(radar kolizji tył) 2015 Standard (w pakiecie) 4 470 PLN
Audi side assist (asystent amiany pasa ruchu) z Audi pre sense rear i Audi active lane assist 2015 Standard (w pakiecie) 7 550 PLN
Audi Extensive 3 lata/90 000 km - program serwisowy 2015 Standard
Pakiet stylistyczny Valcona 1 - Audi exclusive, Zakres 1 2015 Standard
Pakiet promocyjny Customized 2015 Standard (w pakiecie) 24 270 PLN
S line selection 2015 Standard (w pakiecie) 5 600 PLN
S line selection 2015 Standard
Felgi aluminiowe 18 (7-ramienne) z ogumieniem 245/45 - dla pakietu Customized 2015 Standard (pakiet)
Felgi aluminiowe 19 (5-ramienne) z ogumieniem 255/40 - dla pakietu Customized 2015 Standard (w pakiecie) 2 920 PLN
Felgi aluminiowe 18 (10-ramienne) z ogumieniem 245/40 - dla pakietu Customized 2015 Standard (w pakiecie) 3 360 PLN

Ceny AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

maj 2015 - grudzień 2015 232 800 PLN
styczeń 2015 - kwiecień 2015 229 300 PLN
październik 2014 - grudzień 2014 229 250 PLN

Zdjęcia AUDI A6 3.0 TDI S tronic Sedan C7 II 218KM (diesel)

Inne wersje c7-generacja-ii

AUDI A6 - Wiadomości

Limuzyny w Polsce. Na pierwszym miejscu BMW, ale powrót Toyoty Camry nieźle namieszał w statystykach
Segment E jest w Europie zdominowany przez producentów klasy premium. Marki popularne wycofały się z niego już jakiś czas temu. Powrót Toyoty Camry pokazuje jednak, że wciąż jest miejsce na tego typu auta.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI. Jedźmy gdziekolwiek
Audi A6 Avant 50 TDI może nie ma jakiegoś błysku, który chwyci cię za serce i rozbudzi emocje, ale i tak nie będziesz chciał z niego wysiadać. To luksusowe i dopracowane w najdrobniejszym szczególe kombi. Wzór swojej klasy.

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.