AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM

AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna) (2011 - 2012)

AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 220 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I wynosi 299 KM. Silnik AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2995 cm3.

Cały układ napędowy AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I osiąga moment obrotowy 440 Nm. AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I to benzyna.

Warto nadmienić, że AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4915 mm długości, 1874 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 299 KM
Momen obrotowy 440 Nm
Pojemność skokowa silnika 2995 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

Długość 4915 mm
Szerokość 1874 mm
Rozstaw osi 2912 mm
Wysokość 1455 mm
Masa własna 1815 kg
Masa całkowita 2350 kg

Wyposażenie AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tuner TV - analogowy i cyfrowy + cyfrowy tuner radiowy 2012 Standard
Relingi dachowe w kolorze czarnym 2012 Standard
Kolumna kierownicy z elektryczną regulacją położenia 2012 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Szyby dodatkowo przyciemniane, tył 2012 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lakier specjalny - Audi exclusive 2012 Standard
Tapicerka skórzana Milano 2012 Standard (w pakiecie) 10 680 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 4-ramienna - skórzana i ogrzewana 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Advanced key - system umożliwiający otwarcie samochodu bez kluczyka 2012 Standard (w pakiecie) 3 600 PLN
Tuner TV - analogowy i cyfrowy 2012 Standard
Fotele przednie z funkcją wentylacji 2012 Standard (w pakiecie) 4 430 PLN

Ceny AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

styczeń 2012 - grudzień 2012 242 600 PLN
czerwiec 2011 - grudzień 2011 240 200 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 240 100 PLN

Zdjęcia AUDI A6 3.0 TFSI Quattro S tronic Sedan C7 I 299KM (benzyna)

Inne wersje c7-generacja-i

AUDI A6 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu
Choć moda na SUV-y trwa i nic nie zapowiada jej końca, uterenowione kombi nadal mają wielu zwolenników. Praktycznością nie ustępują podwyższonym braciom, a są bardziej kompaktowe i praktyczne w miejskim ruchu. Audi właśnie zaprezentowało najnowsze wcielenie modelu A6 Avant w uterenowionej wersji allroad.

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?
Używane Audi A6 Allroad to jedno z najciekawszych uterenowionych kombi na rynku. Trzeba jednak uważać, bo w niektórych wersjach to model podwyższonego ryzyka. Co psuje się najczęściej w używanym Audi A6 Allroad 2.5 TDI?

Samochodem do Szwajcarii. Wyprawa Audi A6 Avant
Samochody segmentu E zostały wręcz stworzone do komfortowego pokonywania długich tras. O tym, jak sobie radzi w tej roli najnowsze Audi A6 Avant, przekonałam się podczas wyprawy do Szwajcarii.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium
Mają niemal identyczne rozmiary, bardzo bogate wyposażenie i wysoki komfort jazdy dzięki pneumatycznemu zawieszeniu. To czołówka klasy premium, choć za różnicę w cenie można kupić Opla Astrę w podstawowej konfiguracji. Skąd taka dysproporcja?