AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM

AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna) (2008 - 2010)

AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II wynosi 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,3 s. Silnik AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2773 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II osiąga moment obrotowy 280 Nm. AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II to benzyna.

Średnie spalanie AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II wynosi około 8,4 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4927 mm długości, 1855 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,4 l/100km

Dane techniczne AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,3 s
Prędkość maksymalna 240 km/h
Moc 220 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 2773 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 212
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Długość 4927 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2843 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1570 kg
Masa całkowita 2150 kg

Wyposażenie AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet promocyjny COMFORT 2010 Standard (w pakiecie) 6 490 PLN
Pakiet promocyjny TECHNOLOGY 2010 Standard (w pakiecie) 9 010 PLN
Tuner TV - analogowy i cyfrowy + cyfrowy tuner radiowy 2010 Standard (w pakiecie) 8 590 PLN
Tuner cyfrowy stacji radiowych (DAB) 2010 Standard (w pakiecie) 2 540 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią dla obu foteli 2010 Standard
System nagłośnienia BOSE 2010 Standard (w pakiecie) 3 980 PLN
Fotele przednie sportowe 2010 Standard
Pakiet bagażnik 2010 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Lusterka elektrycznie składane z wewnętrznym i zewnętrznym ukł. p/oślepieniowym i pamięcią 2010 Standard (w pakiecie) 2 710 PLN
Zawieszenie pneumatyczne Adaptive air suspension 2010 Standard (w pakiecie) 10 950 PLN

Ceny AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

wrzesień 2010 - grudzień 2010 195 300 PLN
czerwiec 2009 - sierpień 2010 190 800 PLN
styczeń 2009 - maj 2009 187 000 PLN
listopad 2008 - grudzień 2008 179 080 PLN
październik 2008 166 544 PLN

Zdjęcia AUDI A6 2.8 FSI Multitronic Sedan 4F II 220KM (benzyna)

Inne wersje 4f-generacja-ii

AUDI A6 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI. Jedźmy gdziekolwiek
Audi A6 Avant 50 TDI może nie ma jakiegoś błysku, który chwyci cię za serce i rozbudzi emocje, ale i tak nie będziesz chciał z niego wysiadać. To luksusowe i dopracowane w najdrobniejszym szczególe kombi. Wzór swojej klasy.

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu
Choć moda na SUV-y trwa i nic nie zapowiada jej końca, uterenowione kombi nadal mają wielu zwolenników. Praktycznością nie ustępują podwyższonym braciom, a są bardziej kompaktowe i praktyczne w miejskim ruchu. Audi właśnie zaprezentowało najnowsze wcielenie modelu A6 Avant w uterenowionej wersji allroad.

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?
Używane Audi A6 Allroad to jedno z najciekawszych uterenowionych kombi na rynku. Trzeba jednak uważać, bo w niektórych wersjach to model podwyższonego ryzyka. Co psuje się najczęściej w używanym Audi A6 Allroad 2.5 TDI?