AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM

AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna) (2008 - 2010)

AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 228 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,2 s. Silnik AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II osiąga moment obrotowy 280 Nm. AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II to benzyna.

Średnie spalanie AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II wynosi około 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4927 mm długości, 1855 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,2 s
Prędkość maksymalna 228 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 179
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Długość 4927 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2843 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1550 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet promocyjny COMFORT 2010 Standard (w pakiecie) 5 640 PLN
Pakiet promocyjny TECHNOLOGY 2010 Standard (w pakiecie) 7 830 PLN
Tuner TV - analogowy i cyfrowy + cyfrowy tuner radiowy 2010 Standard (w pakiecie) 7 470 PLN
Tuner cyfrowy stacji radiowych (DAB) 2010 Standard (w pakiecie) 2 210 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią dla obu foteli 2010 Standard
System nagłośnienia BOSE 2010 Standard (w pakiecie) 3 460 PLN
Fotele przednie sportowe 2010 Standard
Pakiet bagażnik 2010 Standard (w pakiecie) 480 PLN
Lusterka elektrycznie składane z wewnętrznym i zewnętrznym ukł. p/oślepieniowym i pamięcią 2010 Standard (w pakiecie) 2 360 PLN
Zawieszenie pneumatyczne Adaptive air suspension 2010 Standard (w pakiecie) 9 520 PLN

Ceny AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

wrzesień 2010 - grudzień 2010 155 500 PLN
czerwiec 2009 - sierpień 2010 152 100 PLN
listopad 2008 - maj 2009 149 190 PLN
październik 2008 138 747 PLN

Zdjęcia AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan 4F II 170KM (benzyna)

Inne wersje 4f-generacja-ii

AUDI A6 - Wiadomości

Limuzyny w Polsce. Na pierwszym miejscu BMW, ale powrót Toyoty Camry nieźle namieszał w statystykach
Segment E jest w Europie zdominowany przez producentów klasy premium. Marki popularne wycofały się z niego już jakiś czas temu. Powrót Toyoty Camry pokazuje jednak, że wciąż jest miejsce na tego typu auta.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI. Jedźmy gdziekolwiek
Audi A6 Avant 50 TDI może nie ma jakiegoś błysku, który chwyci cię za serce i rozbudzi emocje, ale i tak nie będziesz chciał z niego wysiadać. To luksusowe i dopracowane w najdrobniejszym szczególe kombi. Wzór swojej klasy.

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.