AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM

AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel) (2018 - obecnie)

AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 to klasa executive samochodów osobowych. Cena nowej wersji AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 to od 243 000 do 243 800 PLN.

Moc maksymalna wynosi 150 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 wynosi 204 KM. Silnik AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 to diesel.

Warto nadmienić, że AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1680 litrów. Wymiary samochodu: 4939 mm długości, 1886 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 204 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

Długość 4939 mm
Szerokość od 1886 mm do 2110 mm
Rozstaw osi 2924 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1785 kg
Masa całkowita 2330 kg

Wyposażenie AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zestaw narzędzi z podnośikiem 2019 - obecnie Standard (pakiet)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 010 PLN
Zawieszenie sportowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 110 PLN
Lakier specjalny - Audi exclusive 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 14 510 PLN
Tapicerka skórzana Milano 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 9 760 PLN
Regulacja tłumienia amortyzatorów 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 660 PLN
Asystent parkowania - system umożliwiający parkowanie bez udziału kierowcy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 6 010 PLN
Asystent jazdy nocnej - system rozpoznawania pieszych w warunkach ograniczonej widoczności 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 10 760 PLN
Wyświetlacz Head-Up 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 010 PLN
Tapicerka łączona Alcantara/skóra 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 010 PLN

Ceny AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

sierpień 2019 - obecnie 243 800 PLN
marzec 2019 - lipiec 2019 243 000 PLN
grudzień 2018 - luty 2019 243 400 PLN

Zdjęcia AUDI A6 40 TDI Quattro Sport S tronic Kombi Avant C8 2.0 204KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje avant-c8

AUDI A6 - Wiadomości

Limuzyny w Polsce. Na pierwszym miejscu BMW, ale powrót Toyoty Camry nieźle namieszał w statystykach
Segment E jest w Europie zdominowany przez producentów klasy premium. Marki popularne wycofały się z niego już jakiś czas temu. Powrót Toyoty Camry pokazuje jednak, że wciąż jest miejsce na tego typu auta.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI. Jedźmy gdziekolwiek
Audi A6 Avant 50 TDI może nie ma jakiegoś błysku, który chwyci cię za serce i rozbudzi emocje, ale i tak nie będziesz chciał z niego wysiadać. To luksusowe i dopracowane w najdrobniejszym szczególe kombi. Wzór swojej klasy.

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.