AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM

AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna) (2012 - 2014)

AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2014 roku. AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 309 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I wynosi 420 KM. Silnik AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 3993 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I osiąga moment obrotowy 550 Nm. AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I to benzyna.

Warto nadmienić, że AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4934 mm długości, 1874 mm szerokości, 1446 mm wysokości.

Opinie o AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 420 KM
Momen obrotowy 550 Nm
Pojemność skokowa silnika 3993 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 8
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

Długość 4934 mm
Szerokość 1874 mm
Rozstaw osi 2916 mm
Wysokość 1446 mm
Masa własna 2025 kg
Masa całkowita 2580 kg

Wyposażenie AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Słuchawka telefonu Audi z Bluetooth w podłokietniku 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 3 070 PLN
Telefon Audi on-line z Bluetooth (z funkcją SIM Access Profile) 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 3 880 PLN
System nagłośnienia BOSE 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 5 260 PLN
Home link - funkcja otwierania drzwi garażowych 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 310 PLN
Lakier metalik 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 5 260 PLN
Lakier perłowy 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 5 260 PLN
Gniazdo 12V w bagażniku 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Ogrzewane dysze spryskiwaczy 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów w skórze 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Lusterka do makijażu podświetlane dla kierowcy i pasażera 2012 - 2014 Standard

Ceny AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

listopad 2013 - grudzień 2014 386 200 PLN
grudzień 2012 - październik 2013 378 800 PLN
lipiec 2012 - listopad 2012 375 100 PLN
czerwiec 2012 370 000 PLN

Zdjęcia AUDI S6 4.0 TFSI Quattro S tronic Kombi Avant C7 I 420KM (benzyna)

Inne wersje avant-c7-generacja-i

AUDI A6 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu
Choć moda na SUV-y trwa i nic nie zapowiada jej końca, uterenowione kombi nadal mają wielu zwolenników. Praktycznością nie ustępują podwyższonym braciom, a są bardziej kompaktowe i praktyczne w miejskim ruchu. Audi właśnie zaprezentowało najnowsze wcielenie modelu A6 Avant w uterenowionej wersji allroad.

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?
Używane Audi A6 Allroad to jedno z najciekawszych uterenowionych kombi na rynku. Trzeba jednak uważać, bo w niektórych wersjach to model podwyższonego ryzyka. Co psuje się najczęściej w używanym Audi A6 Allroad 2.5 TDI?

Samochodem do Szwajcarii. Wyprawa Audi A6 Avant
Samochody segmentu E zostały wręcz stworzone do komfortowego pokonywania długich tras. O tym, jak sobie radzi w tej roli najnowsze Audi A6 Avant, przekonałam się podczas wyprawy do Szwajcarii.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium
Mają niemal identyczne rozmiary, bardzo bogate wyposażenie i wysoki komfort jazdy dzięki pneumatycznemu zawieszeniu. To czołówka klasy premium, choć za różnicę w cenie można kupić Opla Astrę w podstawowej konfiguracji. Skąd taka dysproporcja?