AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM

AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna) (2008 - 2011)

AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 228 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,2 s. Silnik AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II osiąga moment obrotowy 280 Nm. AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II to benzyna.

Średnie spalanie AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II wynosi około 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4927 mm długości, 1855 mm szerokości, 1463 mm wysokości.

Opinie o AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,2 s
Prędkość maksymalna 228 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 179
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Długość 4927 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2843 mm
Wysokość 1463 mm
Masa własna 1620 kg
Masa całkowita 2250 kg

Wyposażenie AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka elektrycznie składane z wewnętrznym i zewnętrznym ukł. p/oślepieniowym 2011 Standard (w pakiecie) 2 610 PLN
Tuner TV - analogowy i cyfrowy + cyfrowy tuner radiowy 2011 Standard (w pakiecie) 7 170 PLN
Tuner cyfrowy stacji radiowych (DAB) 2011 Standard (w pakiecie) 2 120 PLN
Przygotowanie do montażu telefonu GSM (Bluetooth) 2011 Standard (w pakiecie) 3 560 PLN
Dodatkowe oświetlenie wnętrza 2011 Standard (w pakiecie) 1 450 PLN
Uchwyty ISOFIX z przodu + deaktywacja poduszki pasażera 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Elektryczne wspomaganie domykania drzwi 2011 Standard (w pakiecie) 2 660 PLN
Elektryczne wspomaganie otwierania i zamykania bagażnika 2011 Standard (w pakiecie) 2 510 PLN
Felgi aluminiowe 19 (20-szprychowe) z ogumieniem 255/35 - Audi exclusive 2011 Standard (w pakiecie) 13 415 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna sportowa - skórzana 2011 Standard (w pakiecie) 1 670 PLN

Ceny AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

czerwiec 2011 - październik 2011 166 700 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 165 300 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 165 300 PLN
czerwiec 2009 - sierpień 2010 161 800 PLN
listopad 2008 - maj 2009 158 930 PLN
październik 2008 147 805 PLN

Zdjęcia AUDI A6 2.0 TFSI Multitronic Kombi Avant 4F II 170KM (benzyna)

Inne wersje avant-4f-generacja-ii

AUDI A6 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Audi A6 Avant allroad quattro - nowe niemieckie kombi o terenowym zacięciu
Choć moda na SUV-y trwa i nic nie zapowiada jej końca, uterenowione kombi nadal mają wielu zwolenników. Praktycznością nie ustępują podwyższonym braciom, a są bardziej kompaktowe i praktyczne w miejskim ruchu. Audi właśnie zaprezentowało najnowsze wcielenie modelu A6 Avant w uterenowionej wersji allroad.

Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?
Używane Audi A6 Allroad to jedno z najciekawszych uterenowionych kombi na rynku. Trzeba jednak uważać, bo w niektórych wersjach to model podwyższonego ryzyka. Co psuje się najczęściej w używanym Audi A6 Allroad 2.5 TDI?

Samochodem do Szwajcarii. Wyprawa Audi A6 Avant
Samochody segmentu E zostały wręcz stworzone do komfortowego pokonywania długich tras. O tym, jak sobie radzi w tej roli najnowsze Audi A6 Avant, przekonałam się podczas wyprawy do Szwajcarii.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium
Mają niemal identyczne rozmiary, bardzo bogate wyposażenie i wysoki komfort jazdy dzięki pneumatycznemu zawieszeniu. To czołówka klasy premium, choć za różnicę w cenie można kupić Opla Astrę w podstawowej konfiguracji. Skąd taka dysproporcja?