audi s5

Więcej o:

audi s5

  • Frankfurt 2009 | Audi S5 Sportback słabsze od S5

    litra. Na papierze to bardzo dobry wynik, zwłascza jeśli weźmiemy pod uwagę, że V8 na tym samym dystansie zużyje aż 12,1 litra. Oczywiście w praktyce oba wyniki będą dużo większe, ale lepiej i tak wypadnie V6. Nowe Audi S5 Sportback zostanie pokazane oczywiście podczas targów we Frankfurcie. Do salonów

  • Audi A5 | Ceny w Polsce | Drogie 150 KM

    jednostkami napędowymi. Jedynie miłośnicy ostrzejszej jazdy będą musieli uzbroić się w cierpliwość - Audi S5 pojawi się trochę później, a ceny usportowionej odmiany modelu na razie pozostają tajemnicą. Pod maską Audi S5 będzie pracowała turbodoładowana V-szóstka TFSI o pojemności 3 litrów i mocy 354 KM

  • S5 w dobrym smaku

    Audi S5 już seryjnie może pochwalić się ciekawym pakietem stylistycznym. Niemiecki tuner, Senner Tuning AG postanowił jednak nieco bardziej podkreślić sportowe atuty tego auta. Dzięki temu S5 Senner może pochwalić się nowym przednim zderzakiem. Większe są również cztery końcówki układu wydechowego

  • Audi RS 5 Sportback - 444 KM mocy w Nowym Jorku

    napędu na cztery koła quattro z międzyosiowym mechanizmem różnicowym. W porównaniu z Audi S5 RS5 Sportback jest o 7 mm obniżone. Za dopłatą Sportbacka można wyposażyć w zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC), ceramicznymi hamulcami i dynamicznym

  • Audi chce zrzucić kilogramy

    . Na ostateczną odpowiedź przyjdzie nam poczekać kilka lat. Do 2014 r. bowiem firma dała sobie czas na zgłębienie tego tematu.  Bartosz Sińczuk Głowa w chmurach zamiast TDI - ZOBACZ TUTAJ Gdzie nie lubią Audi R8 - WIDEO Samochodu: Audi S5 - ogłoszenia

  • Audi A5 po liftingu

    zostały wprowadzone również do wnętrza. Najważniejsze nowości techniczne w Audi S5 to napęd quattro ze środkowym mechanizmem różnicowym z kołem koronowym, elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, poprawione zawieszenie sportowe "S" oraz seryjne 18-calowe koła. Zobacz galerię nowego A5

Copyright © Agora SA