AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM

AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel) (2012 - 2013)

AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 105 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II wynosi 143 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 207 km/h. Silnik AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II osiąga moment obrotowy 320 Nm. AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II to diesel.

Średnie spalanie AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4699 mm długości, 1826 mm szerokości, 1436 mm wysokości.

Opinie o AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 207 km/h
Moc 143 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 61
Emisja CO2 138
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/60 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Długość 4699 mm
Szerokość 1826 mm
Rozstaw osi 2808 mm
Wysokość 1436 mm
Masa własna 1650 kg
Masa całkowita 2135 kg

Wyposażenie AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tuner cyfrowy stacji radiowych (DAB) 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 620 PLN
Dodatkowe oświetlenie wnętrza 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 920 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fotela kierowcy 2012 - 2013 Standard
Schowki pod przednimi siedzeniami 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 16 (10-ramienne) z ogumiem 225/55 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ogrzewane i elektrycznie składane + ogrzewane spryskiwacze 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna sportowa, spłaszczona u dołu - skórzana 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
EBV - elektroniczny rozdział sił hamowania 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2012 - 2013 Standard (indywidualny)

Cena AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

marzec 2012 - maj 2013 151 800 PLN

Zdjęcia AUDI A4 2.0 TDI Prime Line Multitronic Kombi Avant B8 II 143KM (diesel)

Inne wersje avant-b8-generacja-ii

AUDI A4 - Wiadomości

Audi A4 B5 - awarie, najlepsze wersje i nieoczywisty rywal, którego też kupimy za 10 tys. zł
Już dość leciwe Audi A4 B5 wciąż cieszy się sporym zainteresowaniem polskich kierowców. Z prostego powodu - można je kupić już za ok. 10 tysięcy złotych. Sprawdzamy, którym wersjom przyjrzeć się na portalach z ogłoszeniami, a także prześwietlamy jednego z nieoczywistych rywali, Lexusa IS.

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę
Zamiast relatywnie świeżego auta miejskiego, może zdecydować się na nastoletni model segmentu premium. Licząc nie tylko na wyższy komfort jazdy, lepszą jakość wykonania i osiągi, ale również na dość niską awaryjność. Istotnie, wybierając niektóre auta premiowanych marek otrzymujemy to wszystko w pakiecie. Do tej grupy należy niezwykle popularne Audi A4 B5, a także pierwsza generacja Lexusa IS. Te samochody dostępne są za niespełna 10 tysięcy złotych

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki
Oferowane w sprzedaży od pięciu lat Audi A4 B9 coraz częściej pojawia się na rynku wtórnym. Jakie są opinie użytkowników i jakie są typowe usterki tego modelu Audi?

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki
Audi A4 B8 jest samochodem dużo bardziej zaawansowanym technologicznie niż poprzednicy. Jego wciąż świeży wygląd wzbudza zainteresowanie wśród potencjalnych nabywców. Jakie są typowe usterki i jakie są opinie o Audi A4 B8?

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?
Którą wersję Audi A4 wybrać? To jedno z najczęściej zadawanych pytań przez Polaków, chcących kupić używane auto. A4 od dawna jest numerem 1 na rynku samochodów używanych. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, na które wersje A4 B7 trzeba szczególnie uważać. Bierzemy pod lupę używane Audi A4 - awarie, silniki, najlepsze wersje.