AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM

AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna) (2006 - 2009)

AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 238 km/h. Silnik AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II przypadają 5 zaworów.

Cały układ napędowy AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II osiąga moment obrotowy 280 Nm. AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II to benzyna.

Średnie spalanie AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II wynosi około 8,3 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 315 litrów. Wymiary samochodu: 4573 mm długości, 1777 mm szerokości, 1391 mm wysokości.

Opinie o AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,3 l/100km

Dane techniczne AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Prędkość maksymalna 238 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 199
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 5
Rozmiar opony 215/55 R16
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Długość 4573 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1391 mm
Masa własna 1630 kg
Masa całkowita 2110 kg

Wyposażenie AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 17 (9-szprych) PRP z ogum. 235/45 2008 - 2009 Standard
Dodatkowe oświetlenie wnętrza 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 602 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fotela kierowcy 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 5 928 PLN
Kierownica skórzana w kolorze z oferty Audi exclusive 2008 - 2009 Standard
Lampy ksenonowe PLUS ze spr. i śwatłami do jazdy dziennej 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 3 909 PLN
Felgi aluminiowe 17 (7-ramienne) PRB z ogumieniem 245/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 3 909 PLN
Złącze USB 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 938 PLN
Kierownica 4-ramienna, skórzana 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 848 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 738 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 4-ramienna - skórzana 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 864 PLN

Ceny AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

listopad 2008 - czerwiec 2009 170 000 PLN
październik 2008 158 100 PLN
wrzesień 2008 149 600 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 170 000 PLN
sierpień 2007 - styczeń 2008 179 230 PLN
styczeń 2007 - lipiec 2007 179 745 PLN
marzec 2006 - grudzień 2006 181 030 PLN

Zdjęcia AUDI A4 2.0 TFSI Multitronic Kabriolet Cabriolet 8H II 200KM (benzyna)

Inne wersje cabriolet-8h-generacja-ii

AUDI A4 - Wiadomości

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę
Zamiast relatywnie świeżego auta miejskiego, może zdecydować się na nastoletni model segmentu premium. Licząc nie tylko na wyższy komfort jazdy, lepszą jakość wykonania i osiągi, ale również na dość niską awaryjność. Istotnie, wybierając niektóre auta premiowanych marek otrzymujemy to wszystko w pakiecie. Do tej grupy należy niezwykle popularne Audi A4 B5, a także pierwsza generacja Lexusa IS. Te samochody dostępne są za niespełna 10 tysięcy złotych

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?
Którą wersję Audi A4 wybrać? To jedno z najczęściej zadawanych pytań przez Polaków, chcących kupić używane auto. A4 od dawna jest numerem 1 na rynku samochodów używanych. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, na które wersje A4 B7 trzeba szczególnie uważać. Bierzemy pod lupę używane Audi A4 - awarie, silniki, najlepsze wersje.