AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V

AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V (2014 - 2015)

AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V

Generacja była produkowana od 2014 do 2015 roku. AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 92 do 221 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V wynosi od 125 do 300 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 213 do 237 km/h. Silnik AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1395 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V osiąga moment obrotowy od 200 do 380 Nm. AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V w zależności od wersji silnika, waha się od 4,7 do 4,9 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: od 4421 do 4434 mm długości, 1793 mm szerokości, od 1388 do 1409 mm wysokości.

Opinie o AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V

Zdjęcia AUDI A3 Kabriolet Cabriolet 8V

AUDI A3 - Wiadomości

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt
Poprzednie Audi A3 Limousine było zdecydowanie jednym z najładniejszych, a na pewno najzgrabniejszych sedanów segmentu C. Nowa generacja podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej.

Audi A3 świezo po debiucie, a już z cennikiem. Kosztuje 109 900 zł
Audi A3 dopiero co zostało zaprezentowane, a już znamy jego cennik. Niemiecki kompakt klasy premium bazowo kosztuje 109 900 zł.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II
Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.