AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM

AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel) (2017 - 2018)

AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II wynosi 150 KM. Silnik AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II osiąga moment obrotowy 340 Nm. AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II to diesel.

Warto nadmienić, że AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4313 mm długości, 1785 mm szerokości, 1426 mm wysokości.

Opinie o AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

Długość 4313 mm
Szerokość od 1785 mm do 1966 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1426 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1880 kg

Wyposażenie AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Wspomaganie układu kierowniczego - Servotronic 2018 Standard (pakiet)
Audi hold assist - wspomaganie ruszania pod górę 2018 Standard (pakiet)
Tylne oparcie składane, dzielone 2018 Standard (pakiet)
Przedni podłokietnik 2018 Standard (pakiet)
Lakier perłowy szary Daytona 2018 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Audi Extensive 3 lata/90 000 km - program serwisowy 2018 Standard (pakiet)
Audi Extensive 4 lata/120 000 km - program serwisowy 2018 Standard (w pakiecie) 930 PLN
Audi Extensive 5 lat/150 000 km - program serwisowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 090 PLN
Elementy dekoracyjne wnętrza - Pakiet optyczny wnętrza w tonacji aluminium 2018 Standard (pakiet)

Ceny AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

grudzień 2017 - listopad 2018 141 300 PLN
wrzesień 2017 - listopad 2017 139 400 PLN

Zdjęcia AUDI A3 2.0 TDI Sport S tronic Hatchback Sportback 8V II 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje sportback-8v-generacja-ii

AUDI A3 - Wiadomości

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt
Poprzednie Audi A3 Limousine było zdecydowanie jednym z najładniejszych, a na pewno najzgrabniejszych sedanów segmentu C. Nowa generacja podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej.

Audi A3 świezo po debiucie, a już z cennikiem. Kosztuje 109 900 zł
Audi A3 dopiero co zostało zaprezentowane, a już znamy jego cennik. Niemiecki kompakt klasy premium bazowo kosztuje 109 900 zł.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II
Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.