AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM

AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna) (2013 - 2014)

AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I wynosi 105 KM. Silnik AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I osiąga moment obrotowy 175 Nm. AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I to benzyna.

Warto nadmienić, że AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4310 mm długości, 1785 mm szerokości, 1425 mm wysokości.

Opinie o AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

Długość 4310 mm
Szerokość 1785 mm
Rozstaw osi 2636 mm
Wysokość 1425 mm
Masa własna 1275 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tuner cyfrowy stacji radiowych (DAB) 2014 Standard (w pakiecie) 1 460 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 4-ramienna - skórzana 2014 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 3 150 PLN
Lakier perłowy 2014 Standard (w pakiecie) 3 150 PLN
Audi parking system przód/tył - czujniki parkowania 2014 Standard (w pakiecie) 1 840 PLN
Tapicerka skórzana Milano 2014 Standard (w pakiecie) 6 990 PLN
System nagłośnienia Audi Sound System 2014 Standard (w pakiecie) 1 240 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 4-ramienna z funkcją zmiany biegów - skórzana 2014 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Audi side assist - układ monitorowania martwego pola lusterek zewn. 2014 Standard (w pakiecie) 2 420 PLN
Asystent parkowania - system umożliwiający parkowanie bez udziału kierowcy 2014 Standard (w pakiecie) 2 370 PLN

Ceny AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

listopad 2013 - czerwiec 2014 109 000 PLN
lipiec 2013 - październik 2013 107 000 PLN

Zdjęcia AUDI A3 1.2 TFSI Ambiente S tronic Hatchback Sportback 8V I 105KM (benzyna)

Inne wersje sportback-8v-generacja-i

AUDI A3 - Wiadomości

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt
Poprzednie Audi A3 Limousine było zdecydowanie jednym z najładniejszych, a na pewno najzgrabniejszych sedanów segmentu C. Nowa generacja podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej.

Audi A3 świezo po debiucie, a już z cennikiem. Kosztuje 109 900 zł
Audi A3 dopiero co zostało zaprezentowane, a już znamy jego cennik. Niemiecki kompakt klasy premium bazowo kosztuje 109 900 zł.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II
Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.