AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM

AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel) (2008 - 2011)

AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 222 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,8 s. Silnik AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III osiąga moment obrotowy 350 Nm. AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III to diesel.

Średnie spalanie AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III wynosi około 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4238 mm długości, 1765 mm szerokości, 1421 mm wysokości.

Opinie o AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,8 s
Prędkość maksymalna 222 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5 X 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Długość 4238 mm
Szerokość 1765 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1421 mm
Masa własna 1425 kg
Masa całkowita 1985 kg

Wyposażenie AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier perłowy czerwony Misano 2011 Standard (w pakiecie) 9 500 PLN
Lusterka boczne i dysze spryskiwaczy ogrzewane 2011 Standard (w pakiecie) 560 PLN
Wnęka w tylnej kanapie wraz z podłokietnikiem i uchwytami na napoje 2011 Standard (w pakiecie) 730 PLN
Przygotowanie do montażu telefonu GSM (Bluetooth) + zestaw głośnomówiący - w podłokietniku 2011 Standard (w pakiecie) 2 430 PLN
Pokrowiec do przewozu nart z podłokietnikiem 2011 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Złącze USB 2011 Standard (w pakiecie) 960 PLN
Zawieszenie sportowe 2011 Standard (w pakiecie) 1 030 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Dywaniki z tyłu 2011 Standard (w pakiecie) 190 PLN
Asystent podjazdu 2011 Standard (w pakiecie) 380 PLN

Ceny AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

styczeń 2011 - grudzień 2011 120 300 PLN
lipiec 2010 - grudzień 2010 118 100 PLN
grudzień 2009 - czerwiec 2010 116 500 PLN
czerwiec 2009 - listopad 2009 114 900 PLN
luty 2009 - maj 2009 112 200 PLN
listopad 2008 - styczeń 2009 117 460 PLN
październik 2008 109 238 PLN
wrzesień 2008 103 365 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 117 460 PLN

Zdjęcia AUDI A3 2.0 TDI DPF Quattro Ambiente Hatchback 8P III 170KM (diesel)

Inne wersje 8p-generacja-iii

AUDI A3 - Wiadomości

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II
Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.