AUDI A3 Hatchback 8P I (2003 - 2005)

AUDI A3 Hatchback 8P I

Generacja była produkowana od 2003 do 2005 roku. AUDI A3 Hatchback 8P I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 75 do 184 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji AUDI A3 Hatchback 8P I wynosi od 102 do 250 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 183 do 205 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,7 do 11,9 s. Silnik AUDI A3 Hatchback 8P I jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1595 do 3189 cm3. Na każdy cylinder w silniku AUDI A3 Hatchback 8P I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy AUDI A3 Hatchback 8P I osiąga moment obrotowy od 148 do 320 Nm. AUDI A3 Hatchback 8P I posiada napęd na 4 koła lub napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ AUDI A3 Hatchback 8P I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie AUDI A3 Hatchback 8P I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,9 do 10,6 l na 100km. Warto nadmienić, że AUDI A3 Hatchback 8P I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1031 do 1100 litrów. Wymiary samochodu: 4203 mm długości, 1765 mm szerokości, 1421 mm wysokości.

Opinie o AUDI A3 Hatchback 8P I

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników AUDI A3 Hatchback 8P I

Zdjęcia AUDI A3 Hatchback 8P I

AUDI A3 - Wiadomości

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt
Poprzednie Audi A3 Limousine było zdecydowanie jednym z najładniejszych, a na pewno najzgrabniejszych sedanów segmentu C. Nowa generacja podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej.

Audi A3 świezo po debiucie, a już z cennikiem. Kosztuje 109 900 zł
Audi A3 dopiero co zostało zaprezentowane, a już znamy jego cennik. Niemiecki kompakt klasy premium bazowo kosztuje 109 900 zł.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II
Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.