AUDI

AUDI

AUDI
Należąca do koncernu Volkswagena marka jest od 2011 roku, gdy wyprzedziła Mercedesa, drugim największym na świecie producentem aut luksusowych. W 2013 roku sprzedała blisko 1,6 mln samochodów. Audi jest także wysokodochodowe, zapewniając blisko połowę zysków koncernu Volkswagena.

Marka Audi pojawiła się w 1910 roku, ale zniknęła na ponad dekadę w 1939 roku. Odtworzona w latach 60 w RFN, w latach 80 i 90 spopularyzowała w modelach osobowych napęd 4x4 (nazwany Quattro) oraz silniki wysokoprężne z bezpośrednim wtryskiem (oznaczone TDI). Cztery pierścienie Audi oznaczają marki przedwojennego koncernu Auto-Union, którego jest spadkobiercą: DKW, Wanderer, Audi i Horch.

Modele AUDI

2018 - obecnie
AUDI Q8
2016 - obecnie
AUDI Q2
2011 - obecnie
AUDI Q3
2010 - obecnie
AUDI A7
2010 - obecnie
AUDI A1
2008 - obecnie
AUDI Q5

AUDI - Wiadomości

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium
Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Poza rozchwytywanym Audi A3 ciekawą propozycją wydaje się oryginalne Volvo V40.

Samochodem do Szwajcarii. Wyprawa Audi A6 Avant
Samochody segmentu E zostały wręcz stworzone do komfortowego pokonywania długich tras. O tym, jak sobie radzi w tej roli najnowsze Audi A6 Avant, przekonałam się podczas wyprawy do Szwajcarii.

Te samochody klasy premium Polacy kupują najczęściej. Zmiana w czołówce zestawienia
Choć czasem mówi się o kryzysie finansowym, polski rynek motoryzacyjny ma się lepiej niż dobrze. Tylko w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2019 roku Polacy kupili prawie 11 tysięcy samochodów luksusowych.

Audi Q8 - cennik 2019. Do polskiej oferty wchodzą dwie kolejne V-szóstki: 45 TDI oraz 55 TFSI
Audi Q8 jest na razie dostępne tylko w wersji 50 TDI, ale lada chwila w polskiej ofercie pojawią się także odmiany 55 TFSI oraz 45 TDI. Co kryje się pod tymi oznaczeniami i na ile je wyceniono?

Zmiany w leasingach miały załamać rynek. Wszystko wskazuje jednak na to, że nic takiego się nie wydarzy
Eksperci byli w błędzie. Marki premium w Polsce radzą sobie doskonale, notując kolejne wzrosty sprzedaży. A na początku tego roku miało być zupełnie inaczej.