ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM

ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna) (2017 - obecnie)

ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I to od 399 500 do 412 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 375 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I wynosi 510 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 283 km/h. Silnik ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2891 cm3. Na każdy cylinder w silniku ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I osiąga moment obrotowy 600 Nm. ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I to benzyna.

Średnie spalanie ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I wynosi około 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4687 mm długości, 1903 mm szerokości, 1648 mm wysokości.

Opinie o ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,5 l/100km

Dane techniczne ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 283 km/h
Moc 510 KM
Momen obrotowy 600 Nm
Pojemność skokowa silnika 2891 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 64
Emisja CO2 210
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

Długość 4687 mm
Szerokość od 1903 mm do 2160 mm
Rozstaw osi 2818 mm
Wysokość 1648 mm
Masa własna 1795 kg

Wyposażenie ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wyposażenie standardowe i opcjanalne do uzupełenienia 2019 - obecnie Standard
Włączanie reflektorów z czujnikiem zmierzchu 2019 - obecnie Standard
Reflektory Bi-ksenonowe 35W z funkcją AFS i DRL 2019 - obecnie Standard
Spryskiwacze reflektorów 2019 - obecnie Standard (pakiet)
Światła tylne w technologii LED 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik informujacy o niezapięciu pasów 2019 - obecnie Standard
Czujnik deszczu 2019 - obecnie Standard
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Dezaktywacja poduszki powietrznej przedniej po stronie pasażera 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
System AEB (Autonomous Emergency Brake) z czujnikiem ochrony pieszych 2019 - obecnie Standard

Ceny ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

listopad 2019 - obecnie 412 500 PLN
czerwiec 2018 - październik 2019 408 300 PLN
kwiecień 2018 - maj 2018 404 800 PLN
grudzień 2017 - marzec 2018 402 800 PLN
sierpień 2017 - listopad 2017 399 500 PLN

Zdjęcia ALFA ROMEO Stelvio 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio Q4 aut Kombi I 510KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

ALFA ROMEO Stelvio - Wiadomości

Alfa Romeo Giulia i Stelvio po delikatnym liftingu. We wnętrzu poprawiono dwie najważniejsze rzeczy
Alfa Romeo odświeżyła dwa swoje modele klasy średniej. Giulia i Stelvio nie potrzebowały jeszcze drastycznych poprawek. Włosi więc skupili się na wyeliminowaniu wad wnętrza.