ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna) (2010 - 2013)

ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 218 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,8 s. Silnik ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I osiąga moment obrotowy 230 Nm. ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4351 mm długości, 1798 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,8 s
Prędkość maksymalna 218 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 119
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16 91V
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Długość 4351 mm
Szerokość 1798 mm
Rozstaw osi 2634 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1365 kg
Masa całkowita 1795 kg

Wyposażenie ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Tempomat 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Koło zapasowe - dojazdowe 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Felgi aluminiowe 17 Super Sport z ogumieniem 225/45 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Blokada otwarcia drzwi od wewnątrz (Safe Lock) 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią ustawień dla fotela kierowcy 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 700 PLN
Tapicerka skórzana Venere (oparcie i siedzisko ze skóry przeplatanej) 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 5 000 PLN
Czujnik deszczu + przyciemniony pas przeciwsłoneczny na przedniej szybie, pakiet 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Czujnik zapachów (AQS) 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Czujnik wilgotności 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 500 PLN

Ceny ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

styczeń 2011 - marzec 2013 76 900 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 75 900 PLN

Zdjęcia ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Progression Hatchback I 170KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

ALFA ROMEO Giulietta - Wiadomości

Alfa Romeo Giulietta pożegna się z nami w tym roku. Jej miejsce zajmie SUV Tonale
Wszystko wskazuje na to, że jeszcze w tym roku pożegnamy jeden z najbardziej oryginalnych samochodów kompaktowych. Giulietta zniknie z oferty, a na jej miejsce Alfa Romeo nie wprowadzi bezpośredniego następcy.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.