ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM

ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna) (2016 - 2017)

ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 375 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I wynosi 510 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 307 km/h. Silnik ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2891 cm3. Na każdy cylinder w silniku ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I osiąga moment obrotowy 600 Nm. ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I to benzyna.

Średnie spalanie ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I wynosi około 8,5 l na 100km. Warto nadmienić, że ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4639 mm długości, 1863 mm szerokości, 1426 mm wysokości.

Opinie o ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 12,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,1 l/100km

Dane techniczne ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 307 km/h
Moc 510 KM
Momen obrotowy 600 Nm
Pojemność skokowa silnika 2891 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 58
Emisja CO2 198
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 245/35 R19
Rozmiar felgi 8,5J x 19; 10J x 19
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Długość 4639 mm
Szerokość od 1863 mm do 2024 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Wysokość 1426 mm
Masa własna 1580 kg

Wyposażenie ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wejście USB 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele sportowe, skórzane 2017 Standard
Fotele sportowe, skórzane, regulowane elektrycznie 2017 Standard
Lakier metalik 2017 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Kierownica sportowa obszyta skórą 2017 Standard
Reflektory bi-ksenonowe 35W 2017 Standard
Kierownica skórzana, podgrzewana 2017 Standard
Reflektory bi-ksenonowe 35W z funkcją AFS i DRL 2017 Standard (indywidualny)
Kierownica podgrzewana 2017 Standard
Kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą luxury 2017 Standard

Ceny ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

czerwiec 2017 - grudzień 2017 362 800 PLN
maj 2016 - maj 2017 359 000 PLN

Zdjęcia ALFA ROMEO Giulia 2.9 Bi Turbo V6 Quadrifoglio Sedan I 510KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

ALFA ROMEO Giulia - Wiadomości

Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm oficjalnie. I piękna, i bestia
Legenda powróciła - czytamy w oficjalnej informacji prasowej i w mediach na całym świecie. Trzeba przyznać, że sporo w tych słowach racji. Trudno sobie wyobrazić lepszy prezent na 110. urodziny niż Alfa Romeo Giulia GTA oraz GTAm.

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280 KM Q4. Zauroczenie, które nie minęło
Alfa Romeo Giulia spodobała mi się już na pierwszych zdjęciach prasowych. I podczas testu w ogóle mnie nie rozczarowała, a wręcz oczarowała jeszcze bardziej. To zdecydowanie mój ulubiony samochód tej klasy.

Alfa Romeo Giulia i Stelvio po delikatnym liftingu. We wnętrzu poprawiono dwie najważniejsze rzeczy
Alfa Romeo odświeżyła dwa swoje modele klasy średniej. Giulia i Stelvio nie potrzebowały jeszcze drastycznych poprawek. Włosi więc skupili się na wyeliminowaniu wad wnętrza.