ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel) (2016 - 2018)

ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h. Silnik ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2143 cm3. Na każdy cylinder w silniku ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I osiąga moment obrotowy 380 Nm. ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I to diesel.

Średnie spalanie ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4643 mm długości, 1860 mm szerokości, 1436 mm wysokości.

Opinie o ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,5 l/100km

Dane techniczne ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2143 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 52
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R16
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Długość 4643 mm
Szerokość od 1860 mm do 2024 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Wysokość 1436 mm
Masa własna 1374 kg

Wyposażenie ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wejście USB 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2018 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Alarm 2018 Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Radio Uconnect z wyświetlaczem 6,5 2018 Standard (indywidualny)
Podświetlenie białe ledowe strefy stóp, wewnętrznych klamek drzwi oraz pod panelami drzwi 2018 Standard
Listwy progowa z napisem Alfa Romeo 2018 Standard
Pakiet Nawigacja Uconnect Nav 2018 Standard
Opony letnie Runflat - Mixed Fitment 2018 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Dopłata do opon letnich runflat Round Fitment 17 2018 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Radio Uconnect z wyświetlaczem 6,5 2018 Standard

Ceny ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

czerwiec 2018 - grudzień 2018 149 700 PLN
kwiecień 2018 - maj 2018 146 700 PLN
sierpień 2017 - marzec 2018 144 700 PLN
maj 2016 - lipiec 2017 139 000 PLN

Zdjęcia ALFA ROMEO Giulia 2.2 D Turbo Sedan I 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

ALFA ROMEO Giulia - Wiadomości

Alfa Romeo odświeża najważniejsze modele. Giulia i Stelvio Quadrifoglio już po liftingu
Alfa Romeo Giulia i Stelvio to dwa najważniejsze modele włoskiej marki. Sportowe odmiany Quadrifoglio budzą niemałe emocje i właśnie doczekały się delikatnego liftingu. Zmiany nie są rewolucyjne, ale pojawiło się kilka ciekawostek.

Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm wycenione. Ponad 800 tysięcy złotych
Skąd tak absurdalnie wysoka cena? Alfy Romeo Giulia GTA oraz GTAm są ściśle limitowane i powstały z myślą o uczczeniu 110. urodzin włoskiej marki.

Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm oficjalnie. I piękna, i bestia
Legenda powróciła - czytamy w oficjalnej informacji prasowej i w mediach na całym świecie. Trzeba przyznać, że sporo w tych słowach racji. Trudno sobie wyobrazić lepszy prezent na 110. urodziny niż Alfa Romeo Giulia GTA oraz GTAm.

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280 KM Q4. Zauroczenie, które nie minęło
Alfa Romeo Giulia spodobała mi się już na pierwszych zdjęciach prasowych. I podczas testu w ogóle mnie nie rozczarowała, a wręcz oczarowała jeszcze bardziej. To zdecydowanie mój ulubiony samochód tej klasy.