ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna) (2016 - 2018)

ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 146 km/h. Silnik ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I osiąga moment obrotowy 330 Nm. ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I to benzyna.

Średnie spalanie ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4639 mm długości, 1863 mm szerokości, 1426 mm wysokości.

Opinie o ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 146 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 330 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 58
Emisja CO2 138
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R16
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd tylny

Wymiary ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Długość 4639 mm
Szerokość od 1863 mm do 2024 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Wysokość 1426 mm
Masa własna 1580 kg

Wyposażenie ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Elementy wykończeniowe na desce rozdzielczej z matowego aluminium 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Spoilery boczne 2018 - obecnie Standard
Lusterka boczne sterowane elektrycznie 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Opony wyscigowe 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 750 PLN
Końcówka rury wydechowej pogrubiona 2018 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Super 2018 - obecnie Standard (pakiet)
Lakier matowy 2018 - obecnie Standard
Zderzak przedni i tylny w stylizacji Veloce 2018 - obecnie Standard
Obramowania głośników chromowane 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 500 PLN
Łopatki do zmiany biegów w kolumnie kierownicy 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 400 PLN

Ceny ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

czerwiec 2018 - grudzień 2018 162 000 PLN
kwiecień 2018 - maj 2018 159 000 PLN
czerwiec 2017 - marzec 2018 157 000 PLN
lipiec 2016 - maj 2017 155 500 PLN

Zdjęcia ALFA ROMEO Giulia 2.0 Turbo Super aut Sedan I 200KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

ALFA ROMEO Giulia - Wiadomości

Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm oficjalnie. I piękna, i bestia
Legenda powróciła - czytamy w oficjalnej informacji prasowej i w mediach na całym świecie. Trzeba przyznać, że sporo w tych słowach racji. Trudno sobie wyobrazić lepszy prezent na 110. urodziny niż Alfa Romeo Giulia GTA oraz GTAm.

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280 KM Q4. Zauroczenie, które nie minęło
Alfa Romeo Giulia spodobała mi się już na pierwszych zdjęciach prasowych. I podczas testu w ogóle mnie nie rozczarowała, a wręcz oczarowała jeszcze bardziej. To zdecydowanie mój ulubiony samochód tej klasy.

Alfa Romeo Giulia i Stelvio po delikatnym liftingu. We wnętrzu poprawiono dwie najważniejsze rzeczy
Alfa Romeo odświeżyła dwa swoje modele klasy średniej. Giulia i Stelvio nie potrzebowały jeszcze drastycznych poprawek. Włosi więc skupili się na wyeliminowaniu wad wnętrza.