alfa romeo 156

Więcej o:

alfa romeo 156

  • ALFA ROMEO 156 JTD

    ALFA ROMEO 156 JTD Diesel w Alfie Romeo? Czemu nie. W końcu wysokoprężne jednostki nigdy nie były tak dobre i szybkie jak dzisiaj. Moc 105 KM w sporej limuzynie o tak dynamicznym wyglądzie, to nie brzmi zbyt zachęcająco. Z tą jednostką napędową osiągi 156, zwłaszcza przyspieszenie, są średnie

  • ALFA ROMEO 156 GTA

    ALFA ROMEO 156 GTA Alfa Romeo nie ukrywa swoich sportowych aspiracji. Nowy model o oznaczeniu GTA je potwierdza - 250 KM i sprint od 0 do 100 km/h w 6,3 s. A przecież to tylko rodzinna limuzyna. Choć nie całkiem. Wiele pracy włożono w to, by GTA przypominało wyścigówkę, i to nie tylko wyglądem

  • Wynik, Dane techniczne

    Wynik, Dane techniczne ALFA ROMEO 156 GTA SELESPEED Silnik: widlasty, 6-cylindrowy, 24-zaworowy, o pojemności 3179 cm3 Moc maksymalna: 250 KM (184 kW) przy 6200 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm przy 4800 obr./min Prędkość maksymalna: 250 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s Skrzynia

  • To się nazywa pojazd wojskowy. W Afryce poprawiono Paramounta Marauder

    może kosztuje tyle co Rolls-Royce Phantom, ma inne zalety. W trakcie filmiku Hammond najpierw przebił się autem przez mur, potem odholował lawetę policyjną, a na końcu przejechał przez zaparkowane Renault Megane i Alfę Romeo 156. Marauder nie boi się murów, ale i trotylu I choć już powyższa liczba

  • Dane techniczne

    Dane techniczne DANE TECHNICZNE ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON 2.0 T.S. FIAT MAREA WEEKEND 155 HLX LANCIA LYBRA S.W. 2.0 LX Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, z dwiema świecami na cylinder, o pojemności 1970 cm3 rzędowy, 5-cylindrowy, 20-zaworowy

  • Top 8 | Auto dla każdego za 15 tys. zł

    sposobów Dla tych, którzy lubią szpanować, mamy Alfę Romeo 156 Selespeed. Ponętne kształty nadwozia to zaleta numer jeden. Zaleta numer dwa to dźwięczna nazwa i piękny, dodatkowy napis na tylnej klapie. A co właściwie oznacza owo Selespeed? Chodzi o to, że silnik benzynowy 2,0 l 156 KM przenosi moc na przednie koła dzięki

  • TOP 10 | Najnudniejsze nowości z Paryża

    czy raczej usprawiedliwia, nie bójmy się tego słowa, stylistyczną banalność Golfa VII. Nie wnikajmy też, dlaczego zaprojektował Alfę Romeo 156 i poprzedniego Seata Toledo, skoro przekombinowane nadwozia są tak bardzo a fe. Zastanówmy się, dlaczego Mirage nie zachwyca i nie zapada w pamięć. Ma spory potencjał

  • Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

    takiej właśnie wersji nadwoziowej. Smaczku całości dodaje fakt, że podobnie jak 80-ka sprzed 25 lat, A5 ma napęd quattro. I na tym podobieństwa się kończą. Nad kształtem A5 pracował sam Walter de'Silva. Ten sam, który "stworzył" Alfę Romeo 156 i 147, potem przewinął się przez Seata (Leon, Altea), by w końcu wylądować w

Copyright © Agora SA